RIHANNA!



Untz-untz! Vilken fin vän man har som ger än en biljett till Rihannas konsert på måndag! WOO-HOO! Är så pepp att jag knappt kan bärja mig, hoppas dock allra mest att hon sjunger min just nu favvolåt "We found love". Men oavsett är hon otroligt grym artist (ja, väldans vacker också) och jag kan knappt sitta stilla när jag hör hennes låtar. Tack Johanna! Så kul det ska bli!



Skulle precis ta en varm dusch, ställde mig i duschen för att invänta varmvattnet men inget hände. Och så slog det mig. Skylten i trapphuset. Att all värme i huset är avstängt mellan 18-00. PERFECT! Brr, har fortfarande gåshus över HELA kroppen. Lunds Energi, kan ni inte göra sådant här dagtid, såhär vintertid finns det inte mycket som går upp mot en varm dusch.

Är ledig imon och ska hem till mina föräldrar en sväng på förmiddagen (Förlåt Mams för att jag skrek på dig innan), och sedan ska jag och J på fredagsmys i simhallen. Kanske hänga med min lilla smålänning, sedan blir det mest jobb resten av helgen. Men med lite godis och wordfeud blir det nog också trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback