Little mermaid.


Ikväll vart jag och J och simmade. Händer väldigt sällan nuförtiden, men gud vad det är skönt. Känslan att glida igenom vattnet är så rogivande, och väcker så mycket minnen. Medan flera av mina girls hängde i stallet större delen av sin barndom/yngre ungdom som hängde jag i badhuset från blask och lek, tog mig igenom alla simmärkena, hade väggen därhemma fylld av grodmänsprydda diplom, sedan började jag i Posseidon och gjorde ett gästspel bland simhopparna. HAH! Klumplisa och fegpotta, så ingen vidare framgång där. Men i vattnet trivdes jag, hann med en o annan tävling innan jag gick över till bollsporterna. Men fiskfjället finns kvar!
Ända negativa är att man luktar klor efteråt, TROTS FLERA DUSCHAR.

Ikväll nobbar jag förslag om drinkar och hänger i soffan i stället. Mycket härligare. Drinkarna skjuter jag tills imon. Eller nästa helg.

Kommentarer
Postat av: write resumes

Cartoon with such name wich was filmed by Walt Disney is my favourite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback