Kompishäng, bebismys och chokladfrossa.


Förr i världen var jag expert på att dra mig undan när jag mådde bajs, med den anledningen att jag vill att mina vänner ska må bra i mitt sällskap, inte bli förpestade. Men så slog det mig, varför ska jag ha den inställningen för? Att jag skulle förpesta någons tillvaro bara för att jag är på ruttet humör? Trams! Så igår efter jobbet nobbade jag artigt AW:n, begav mig till Hannah med både pepparkakor, godis och julmust för att bara umgås. För det sämsta man kan göra när man är ledsen är att vara ensam. Urmysigt hade vi iaf! Hon satt och ritade och jag pratade. Och skrattade. Och så fick jag ett samtal av J (mer om det i nästa inlägg..). Vid 21 tackade jag för mig, tog en dusch och kröp ner i Nannas stora säng.

Idag har jag haft tjejdag med Eva, Freys och Linda. Ätit mumsig frukostbuffe på Kungsgatans cafe, hängt på IKEA hela dagen och slutligen sladdade vi inom Hollandia för finfina kakverk. Får verkligen sluta med allt detta krängande (om jag vill hitta en karl dvs). Men vet ni vad? All denna kompishäng gör en lycklig i hjärtat. Underbara rackare är vad de är.
Till slut kom Evas härliga make hem och gav mig en stor dos skratt, rolig prick den där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback