En sådan dag!


Idag har jag haft en sådan dag då det mesta bara känts skit. Och det blir nästan värre när man väntar på att det ska vända. Att man ska säga, men "Äh, skärp dig nu och se det härliga i även denna dag!". Kom aldrig dit! Trots att jag gick och unnade mig en ny parfym med det klockrena namnet "Marry me!". Skrattretande! Ja, speciellt att jag få smått ont i huvudet av doften. Oh yäs! Mina toppar denna ljuvliga dag var när jag gick längst trottoaren o är på väg mot en svärm av turister, vi pratar typ 20 stycken. De stod och fottade något relativt okänt hus (för mig) på Gamla Väster, jag går över på motsatt sida för att slippa kryssa mellan alla dessa människor med kameran i högsta hugg och vad tror ni händer jo i samma ögonblick får hela jävla högen för sig att gå över till andra sidan. OM. JAG. SUCKADE. HÖGT. Bästa är att jag såklart har såpass mycket självdistans att jag kan skratta åt mig själv och berättar naturligtvis inte för någon mitt ytterst svenska ohyfs. Så svensk är jag! HAHA! Sedan skrattade jag säkert rakt ut när jag läste vem mina chef är, jisses. Ja, hon är iaf snygg om jag ska säga något snällt om henne, men om någon klagar på min röst så ska ni höra hennes. Helt plösligt fick det mig att längta till februari tvåtusentretton då min chefs mammaledighet tar slut. Och då hör det till saken att jag inte är något jättebigt fan av min chef heller. Ja ska jag fortsätta? Att jag överkonsumerade kaffe hos mina föräldrar i den tackt att jag blev alldeles yr/illamående/kallsvettig OCH nu inte är det minsta trött. Ni hör vilka problem jag har. Haha nej med det säger jag nog tack och godnatt! Glad tjej - HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback