I did it!


Åh, ikväll är jag så trött som en lång arbetsvecka med full fokus, en heldag på stan med tjejerna, jobbsök i Sthlm som gjort mig helspänd kan göra en.

Nu ligger jag här och drömmer om en söt hundvalp, en stor lägenhet med högt i tak, djupa fönsterkarmar, badkar, en fin kristallkrona, en groteskt stor guldspegel, antika fåtöljer, spetsgardiner, knalliga detaljer, varvat med en stilig karl, siffror (ja, jag går allt i gång på att se att siffror ökar, positiva siffror), semester till värme, brunbrända ben..jisses! Tornado i mitt huvud med andra ord. Bäst att sova och se vilken rolig dröm det kan bli av det här.

Imon väntar lång jobbdag, och sedan hemmafest i old school tema, kan nog sluta hursomhelst. Haha.





Kommentarer
Postat av: admission essay

All your family can proud your results. You did this!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback