This weekend!


- Varit på intervju i CPH, och pratat om mig själv i 1 h och 45 min. Håll tummarna!
- Ätit en enorm hamburgare och druckit Corona med en vän på Lilla.
- Somnade med handen i godispåsen (nästan)
- En vän ringde mitt i natten och vi pratade en timme.
- Sov tills jag vaknade.
- Mötte upp min vackra mummys (eller, en soon-to-be-mum) o sörplade smooties i solen, på kanaltrappan.
- Promenerade ner till Lilla, och Fridays där vi åt obefogat dyr kycklingsallad. MEN vi kompenserade upp det hela med att utnyttja "free-refill". Som de gick förlust på oss! HAH!
- Pratade om livet i timmar.
- En till vän slöt upp. Ett par Pepsi-max, och bordsgrannsbyten senare vandrade vi ner till HM.
- Sa hejdå till mina vänner och begav mig hem till mina päron. Stal med mig en knippe syrener på vägen.
- Blev serverad god mat. Och bollade problem med min kloka mor.
- Fikade på chokladbullar och gräddbullar.
- Fick en vän att gråta. Ibland måste man sätta ner foten, sen ville jag förstås inte det skulle sluta så.
- Fick en frikonsert, av min kusinsons version av Jedwards Lipstick sisådär tusen ggr. Han berättade även att han vill bli bögtalare, haha han menade förstås buktalar.e. Sötnosen spelar även flöjt.
- Promenerade hem i ett svalt Lund.
- Grät till Greys.
- Sov igen tills jag vaknade.
- Handlade nybakade ciabattas.
- Åt frukost i sängen, och tittade på Desperate.
- Softat, ätit glass, solat, softat ännu mer, pratat i telefon.
- Smsat med han. Han har det bra och längtar inte hem, drar slutsatsen att han stannar där uppe.
- Fick en lustig kick och gick ut o sprang i regnet, gud vad jag sprang och hjälp vad skönt det var. Älskar sommarregn!
- Solsidan och nu söndagsfilm!

Helbra helg! Nu saknas bara en och annan vän, lite kärlek, lite semester, lite trevliga besked och sedan är livet bra.
Hoppas att ni också haft en härlig helg! Ta hand om er, och försök tänka glada tankar när det gör ont i hjärtat. Livet vänder, det blir bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback