3 sätt att vara en dålig människa.


- Hitta på en vitlögn (för 4e året) för sin granne för att slippa vara med i sin bostadsrättsförening.

..Jag jobbar så många kvällar (menade egentligen - jag gör hellre annat än sitter o diskuterar hurvida häcken skall få vara kvar eller ej..om väggen i tvättstugan skall målas grön..).

- Hör av sig till sitt ex, för att bli påmind om att det finns bra killar, och få en nypa uppmärksamhet.
Att han sedan inte svarade inom 15 min som han alltid annars gör, utan ett halvt dygn senare drog dock ner hans omdömme i det förstnämnda.

- Kan inte låta bli att känna mig ilojal när jag sökt en ny tjänst dit jag ska på intervju på fredag, och samtidigt tackar ja till ett nytt ansvarsområde på jobb. Hur tänkte jag där egentligen?!

- Med det vill jag säga, var en god människa. För god ting, kommer till goda människor _punkt_




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback