Inte denna gången heller.


Min fina bästis överraskade mig igår med middag, och sedan hade vi myskväll med B&J och Desperate. Trots detta har jag haft en klump i magen, ni vet när man t o m får svårt och andas. Mår illa så man vill spy, men det går inte riktigt att spy ut illamåendet när kroppen och själen inte mår bra. Jag försöker tänka positiva tankar, men det går inte. Dem suddas bara bort och mungipan är så trött att den bara skjunker ner. Varför detta? Jag vill vara glad och säga att livet behandlar mig väl. Men just nu suger det! Vill inte tänka elaka tankar om folk, men just nu kan jag inte låta bli. Jag som verkligen ansträngde mig, gav tusan på att jag skulle visa mitt bästa jag och vad får man tillbaka. Nothing!
Men något bra är att mitt ex, fina, och snälla Alex, kommer till stan imon. Ja, inte till Lund utan till Malmö. Och min första tanke var att jag inte vill träffa honom när jag är såhär neggo, men helt plösligt skrev jag "Vad kul! Träffas gärna på en fika. Hör av dig när du är nere så bestämmer vi mer.". Har inte setts på år och dar så det ska faktiskt bli kul att få höra om hans liv.

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa. Imon ska jag bannemig vara glad igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback