Toppen Torsdag!


Dagen började i trötthetens tecken,mycket slötittande på TV, en tur till närbutiken, onödigt surfande, en extra lång nap på eftermiddagskvisten. Mötte upp Tess vid tåget och sladdade genom ett snötäckt och ödsligt Lund. Tursamt nog var mysiga Wasabi öppet, där åt vi god sushi och pratade hemligheter och framtiden. Efteråt trippade vi bort till bion där vi mötte upp Madde och Robin för att se Narnia. Blev inte jätteimponerad, jag hade nog förväntat mig så mycket mer. Fast jag gillar musen. Men visst, filmen var söt, men ingen film-sensation. Sedan fick jag mest ont i huvudet av 3Dn, och irriterade mig över det. Nåväl, supermysigt att umgås med vänner, och vi pratade även om att styra upp utgång i Lund. Robin berättade även att han o Madde skulle spela tennis imon. Och vet ni vad? Hela jag tände till, en gång i tiden var tennis det bästa jag visste. Och får jag säga det själv, så var jag faktiskt ganska grym. Spelade flera gånger i veckan med tränare, under sommarna gick jag på "Tennis-kollo" och spelade med min bror på helgerna. Men så tog skolan för mycket tid och intresset svalnade. Men jag älskar det, och har länge funderat på att försöka ta upp det. Jag ska minsann övertala min bästis att vi ska bli grymma på det, hon är oftast med på sådant. Åh, tänk om man kan bli bra till sommaren! Nej, men om man skulle bli trött och hoppa i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback