Årets skräll.


Alla dem som känner mig vet om att jag är en aning små vimsig. Gör sådanna knäppa saker som mina vänner nog anser, bara kan göras av veronica. Inatt överträffade jag nog mig själv, lyssna här..
Vaknade av mig själv o tittar på mobilen, 06.40 stress,stress då jag börjar kl 08. Med ett dunkande huvud går jag upp, yrar runt lite i lägenheten. Mitt huvud håller på att sprängas, nej jag fixar inte att jobba när jag mår så här bajsdåligt. Letar upp almenackan och ringer och sjukanmäler mig, telefonsvarare. Lägger mig under täcket och slår på tvn, i hopp om att det är the voice. Criminal minds. Nu? Märkligt! Tittar på klockan. 01,40. Jag har då ringt och sjukanmält mig kl tjugo i två på natten. Jag dör! 
Ska bli väldigt intressant om rycktet spridit sig att veronica ringer o sjukanmäler sig mitt inatten..
Hur som hellst mådde jag fortfarande inte bra när jag vaknade, och nu när jag ändå är sjukanmäld så är det väl lika bra att stanna hemma. 
Efter kesomacka har jag piggnat till, tagit tu med disken, dammsugit och torkat golvet. 
Bror och höggravida Lovisa kommer förbi om en stund. Varit hos barnmorskan här i lund, bebben har ju fortfarande inte kommit ut. Tror Lovisa har gått över tiden med drygt en vecka nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback